Avainsana: asiakaspalaute

Palautteella on merkitystä

Maritta Schavikin kirjoitti 28.11.2016

Toteutimme syyskuussa toisen kerran asukastyytyväisyyskyselyn. Linkki kyselyyn lähetettiin kaikille asukkaille, joiden sähköpostiosoite meillä on tiedossa. Näitä asukkaita on lähes 7000. Kyselyyn vastasi 2701 henkilöä. Vastausprosenttiin 39 % voi olla tyytyväinen.   Vastanneiden taustatiedot olivat hyvin samanlaiset kuin 2015 keväällä. Suurin ryhmä olivat alle vuoden asuneet yhden hengen taloudet. Vastaajissa oli hyvin edustettuina myös eri perhekoot ja […]

Lue koko kirjoitus

Miten asiointi tapahtuu?

Maritta Schavikin kirjoitti 16.05.2013

Sähköisesti vai paikan päällä? Saitko hyvää vai huonoa palvelua? Palautetta annetaan yleensä vain huonosta tai poikkeuksellisen onnistuneista palvelukokemuksista. Hyvän palvelun tarjoaminen on sitä haastavampaa, mitä erilaisempia asiakasryhmiä palvellaan samassa paikassa. Eri-ikäisten ihmisten tarpeet, palvelutottumukset ja palveluun kohdistuvat toiveet eroavat suurestikin toisistaan. Hyvä palvelu ei tarkoitakaan useimmalle mitään ylenpalttisen erikoista, vaan ainoastaan hyvää kohtelua ihmiseltä toiselle, […]

Lue koko kirjoitus